Om oss
– vi är teamet bakom b4fire

Stefan Karlsson
Programmerare
Norrlänningen som tröttnade på snön och flyttade till Skåne. Gissningsvis har hans golfspelande en stor roll i detta, eftersom han förlängde golfsäsongen avsevärt efter flytten. Stefan är vår programmerare och även utvecklaren av B4Fire. En enorm fördel om vi vill göra förändringar, justeringar eller testa något i systemet. Kortare ledtid kan man inte få. Kort och koncist, när det gäller B4Fire så kan han allt och det är ändå ödmjukt sagt. Snabba bilar är också ett intresse som ligger Stefan varmt om hjärtat och även det kan ju ha påverkat flytten till skåneland.

Sanna Järletoft
Administratör/Ritare
Har jobbat helhjärtat i B4Fire sedan 2013 och i koncernen sedan 2011. Sanna är vårt obestridda ritproffs. Med gedigen kunskap löser hon emellanåt även det omöjliga. Med den rutin hon besitter är hon även behjälplig våra säljare när de är på resande fot. För Sanna är det ordning och reda som gäller och hon är väldigt noggrann i sitt arbete. På fritiden så är det familjen som gäller och förutom man och barn, så ingår där även hundar. Sanna är också den som ofta sitter på supporten och tar hand om eventuella frågor. Så det är oftast hennes sköna stämma ni hör när ni ringer.

Mikael Kindblom
VD
Bolagets globetrotter. Är sällan på kontoret, utan allt som oftast på resande fot. Har ett hjärta som brinner för säkerhet och brandskydd och han är också ägare av bolaget. Något av en kringresande med ett stort intresse för fiske. Han gillar även att ta en tur på cykeln. De dagar han är hemma och frun får träffa honom så är det upp till häst när han suttit stilla för länge. 8 timmars sömn har aldrig varit aktuellt för Mikael, 5 räcker mer än väl tycker han.

Supportgruppen
Vi måste också presentera vår supportgrupp. Landet bästa tycker vi. Den finns i Osby där även vi andra sitter och vi har tajt kommunikation dagligen. Supportgruppen är bemannad årets alla helgfria dagar mellan 08:00 – 16:00. Ett glatt gäng med kompetens inom det mesta som koncernen har att erbjuda. Växelnummer och supportärenden bevakas alltid att dem, vilket gör att allt fungerar hela året även vid semestrar, sjukdomar osv.